lauantai 24. kesäkuuta 2017

Yhtään en tiedä mistä näitä kenkiä tulee!

Tai jotenkin hämmästynyttä minun pitää esittää, kun alennusmyyntilöytöni nettikaupoista rupeavat saapumaan noutopisteisiin. Saatoin siis muutamat kengät tilata kokeiltaviksi.

Lempikengät. Juoksen, kävelen ja tanssin nämä jalassa. Ihanat. Iso suositus Skechers Go Run 400 -tossulle.

Minun on jo hyvän aikaa himottanut ostaa uudet juoksukengät. Aiemmin hyviltä tuntuneet New Balancen Zantet rupesivat aivan yllättäin tuntumaan ikäviltä. Olen nyt juossut leopardikuvioisilla Skechers Go Run 400 -tennareilla ja ne ovat olleet tosi hyvät. Tykkäisin kuitenkin vaihdella kenkiä eri lenkeille ihan vaikka vain sen takia, että jos kenkä ohjaakin askelta hiukankin väärin, ei kovin pahaa vahinkoa pääse syntymään, kun vuorottelee eri kengillä.



Yhden lenkin juoksin sisäliikuntaan tarkoitetulla Puman crosstraining kengillä. Kyseiset kengät ovat minun jalkaani liian kömpelöt sisäliikuntaan, joten päätin kokeilla voiko niillä juosta. Olin yllättynyt miten hyvät ne oli juoksuun. Vähän kovat ja hyvin alustaa myötäilevät, eli tuntuivat melko samalta kuin Zantet. Juoksuun tarkoitetut kengät ovat varmasti vaimennnetummat, mutta uskon, että minun vaatimattomilla kilometreilläni valmennus ei ole supertärkeää. Aion testata toisenkin lenkin näillä.



Olen kokeillut Adidaksen Pure Boost X -juoksukenkiä ja valitettavasti joutunut toteamaan ne minulle sopimattomaksi. Kaunis kenkä, mutta ei tuntunut jalkaan täydelliseltä. En ole aivan varma onko Adidas Pure Boost Xpose sama vai eri malli, mutta tilasin sen kotiin kokeiltavaksi.



Yritin linkitellä kenkiä aina suoraan Footwayn hyllypaikoille. Olen tilaillut kyseisestä kaupasta monet tossut ja annan täyden suosituksen Footwaylle.