lauantai 22. huhtikuuta 2017

Lempikengät


Yhdet pitkäaikaiset lempparini kengistäni ovat punaiset Adidakseni. Malli on Extaball ja muistelisin tilanneeni nämä Zalandolta. Olen etsiskellyt toisia Extaballeja, mutta vaikuttaisi, ettei mallia enää myydä.



Ostin nämä pienempää Pikkuliikkujaa odottaessani ja koska jalkani olivat silloin tietenkin turvonneet, ovat nämä hitusen isot minulle. Vaihdoin valkoiset nauhat pinkkeihin heti, kun sain kengät. Olen myös laittanut Puman treenikengistä sisäpohjallisen näihin. Puman pohja on aika paksu ja kengät eivät tunnu enää isoilta.



Lempikenkäni joutuivat parisen viikkoa sitten rankkasateen uhriksi ja vaikuttaa, etteivät ne ole vielä täysin toipuneet siitä. Tänään, kun löysäsin nauhoja huomasin, etteivät ne ole enää kirkkaan pinkit.



Tennarit ovat mukavat kävellä ja tykkään siitä, miltä nämä näyttävät. Olen huomannut, että Adidakset sopivat usein jalalleni hyvin. Nämä on ehkä vähän leveämmät kärjestä muihin Adidaksen korkeavartisiin tennareihin verrattuna ja pikkuvarpaille on paremmin tilaa. 

Käytän näitä tennareita kävelemiseen, mutta yhden puisto-Zumban olen näillä ohjannut. Lempparini toimivat nurmikolla tanssimiseen kohtalaisesti, tosin nurmikko on aina haastava alusta tanssiin. Korkea varsi ja kolme raitaa tuovat reggaetoniin ja dancehalliin tarvittavia katutyylipisteitä.