torstai 23. helmikuuta 2017

Vielä vähän leuanvedoista

Tykkään tehdä asioita, joissa olen hyvä. Kuten yleensä me kaikki. 

Tein tänään leuanvetoja kuminauhan avustuksella kolmatta kertaa elämässäni. Se on ihanaa! Olen hämmästynyt,  miten helpolta se tuntuu. Kyllä, vertailen itseäni salaa muihin naisiin crosstrainingtunnilla ja sen takia olen tajunnut, että olen leuanvedoissa aika hyvä tällaiseksi aivan aloittelijaksi. 

Olen jo ruvennut haastamaan itseäni ja jättämään kuminauhoja pois. Muistin tueksi itselleni: tänään sain itse jalan kumppareihin ensimmäistä kertaa ja käytössä oli (jos muistan oikein) liila ja kapea sininen kuminauha. 

Olen niin hurahtanut, että harkitsen meneväni jossain vaiheessa open gym -tunnille treenaamaan pelkkiä leuanvetoja. Tavoitteenani on vetää tänä vuonna ensimmäiset leuat ilman kuminauhoja.

Haluaisin uskoa, että tähän liikkeeseen minua on vahvistunut pystypunnerrukset ja vipunostot,  koska molempia olen tehnyt paljon. Aiemmin juuri käsivoimat ja rintalihakset olivat heikoin kohtani, ilmeisesti ei enää.