lauantai 11. helmikuuta 2017

Tositoimiin!


Olen kypsytellyt ryhmäliikuntatuntia, joka pohjautuu baletin maailmaan vähän Balletonen tyylisesti. Luulin, että ohjaisin sitä toukokuun ajan. Sain eilen kuulla, että asiassa on ollut pientä väärinkäsitystä ja aloitankin tunnin näillä näkymin jo ensi kuussa.

Olen iloinen, että olen muhitellut tuntia mielessäni koko alkuvuoden. Käyn maanantaisin Balletonessa ja olen kerännyt sopivaa musiikkia muistiin. Yllättävä aikaistus ei kauhistuta minua, ennemminkin olen innostunut. 

Tällä hetkellä elämässäni tapahtuu paljon. Muutto aiheutti oman kaaoksensa ja tuntuu, että työasioita on päässyt kerääntymään. Opettelen koko ajan priorisointia ja yritän keskittyä aina seuraavaan tehtävään yksi asia kerrallaan. Välillä se tarkoittaa sitä, että suunnittelen uuden tunnin vain päivää ennen sen ohjaamista. 

Yritän myös opetella sietämään kaaosta ja luottamaan siihen, että tärkeät hommat tulee hoidettua ilman ylimääräistä stressaamista. Asioiden murehtiminenhan ei auta mitään, vaikka siitä onkin vaikea päästää irti.